DLA KAŻDEGO „WIZERUNEK WŁASNY”

Poszukując nowych dróg, „handlarze podświadomo­ści” rozwinęli natarcie w kilku kierunkach. Jednym z nich było tworzenie symboli, nadawanie wyraź­nej i bardzo pociągającej „osobowości” produktom niczym szczególnie się nie wyróżniającym. Celem było wytworzenie obrazów, które — kiedy zostaliś­my już do tego odpowiednio przygotowani — poja­wiają się w naszej podświadomości na sam dźwięk nazwy produktu. W ten sposób, w istniejącej sy­tuacji handlu konkurencyjnego, jesteśmy pobudza­ni do odpowiedniego działania.Handlowcy odczuli palącą potrzebę tego rodzaju obrazów, ponieważ rosnąca standaryzacja, a zara­zem coraz bardziej skomplikowana receptura w po­szczególnych produktach sprawiły, że są towary, które nie dają się w żaden rozsądny sposób odróż­nić od innych, podobnych.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: