KILKA ELEMENTÓW

Początkowo opakowanie zawierało kilka elementów, wśród nich wizerunek kostki margaryny. W jednym rogu była mała, czterolistna koniczynka. Prowadząc testy na podświadomość, Cheskin uznał, że owa koniczynka jest „wspaniałym upostaciowaniem”. W trzech ko­lejnych zmianach opakowania wydobywał ją coraz bardziej na pierwszy plan, aż w końcu doszedł do zwykłego opakowania z folii całkowicie pokrytego wielką trójwymiarową czterolistną koniczynką. Cheskin twierdzi, że popyt na margarynę rósł przy każdej zmianie.Agencja reklamowa Davida Ogilvy wymyśliła wielce skuteczny aracjonalny symbol dla mało zna­nego gatunku koszul: wąsatego mężczyznę z okiem przysłoniętym czarną opaską.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: