KOSZTOWNE REKLAMY

Wkrótce wszyscy wie­dzieli, że każdy mężczyzna noszący czarną opaskę na oku musi też nosić koszulę „Hathaway”. Aby do­wieść słuszności swej wiary w potęgę obrazów, Ogilvy zaczął drukować kosztowne, całostronicowe i kolorowe reklamy w takich pismach, jak „New Yorker”. Nie zawierały one ani jednego słowa tek­stu, nie było tam nawet słowa „Hathaway”. Ogło­szenia ukazywały jedynie obraz mężczyzny. Stał on przy teleskopie w obserwatorium robiąc notatki. Miał wąsy. Nosił jaskrawą koszulę w kratę. I miał też czarną opaskę na oku.Handel koszulami „Hathaway” po prostu kwitł. Twórcy symboli handlowych „Procter i Gamble” zaangażowali żywą postać dla każdego z reklamo­wanych przez siebie kawałków mydła i puszek z tłuszczami roślinnymi.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: