NAJSILNIEJSZE ODDZIAŁYWANIE

Twórcy symbolów zaczęli teraz zastanawiać się nad tym, jaki rodzaj obrazów najsilniej oddziaływuje na największą liczbę ludzi. Przepaska na oku mogła przekonać do koszuli ludzi o pewnej dozie wyrafinowania, ale nie wywoływała oddźwięku emocjonalnego, twórcy symbolów zaś sądzili, że od­działywanie na uczucia może stanowić ważny ele­ment w masowej sprzedaży towarów. Sieć sklepów spożywczych „Jewel” w Chicago, poszukując atrak­cyjnej „osobowości”, która pozwoliłaby zdobyć prze­wagę nad konkurentami, uzyskała w swych bada­niach nad podświadomością kupujących obiecujące rezultaty. Kierownictwo tych sklepów uznało, że powinno budować swój obraz wokół motta: „Lu­bimy być odwiedzani przez przyjaciół.”

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: