NIELOGICZNE PRZYWIĄZANIE

Chcąc ugruntować w kliencie to nielo­giczne przywiązanie, trzeba przede wszystkim wy­tworzyć w jego umyśle jakiś sposób odróżniania, na­dać jakieś indywidualne cechy produktowi, z któ­rym konkuruje długa lista towarów bardzo podob­nych.Konkurent jest często w stanie skutecznie naśla­dować wasz produkt pod względem składu i jakoś­ci, natomiast znacznie trudniej naśladować symbo­liczną personifikację towaru i dlatego ta ostatnia może być najbardziej godnym zaufania czynnikiem reklamy.Nader prostym i bezpośrednim zastosowaniem aracjonalnego symbolizmu w tworzeniu obrazu towaru było przekształcenie przez Louisa Cheskina opakowania margaryny „Good Luck”.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: