PERSONIFIKACJA PRODUKTÓW

Personifikacją mydła „Ivo- ry jest wizerunek matki i córki na czymś w ro­dzaju piedestału czystosci. Emanuje z nich czyste zdrowie. Natomiast postać zaangażowana dla my­dła „Camay” to czarująca wykwintna kobieta. Roz­różnienie dwóch tłuszczów do smażenia: „Crisco” i „Golden Fluffo”, zostało osiągnięte w ten sposób, że „Crisco” symbolizuje postać poważnego, rzeczo­wego lekarza—dietetyka, natomiast „Golden Fluf- tęga, przyjazna i emanująca macierzyńskimi uczuciami kobieta. Twórcy symbolów zaczęli teraz zastanawiać się nad tym, jaki rodzaj obrazów najsilniej oddziały- wuje na największą liczbę ludzi.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: