ŚWIADOME ODRÓŻNIENIE

Jeśli zaś ludzie nie potrafią odróżniać w sposób świadomy, trzeba im pomóc — rozumowali han­dlowcy —- by rozróżniali towary nieświadomie i by czynili to w łatwy, przyjemny, emocjonalny spo­sób.Jeden z propagatorów sztuki tworzenia handlo­wych symboli, Pierre Martineau, przemawiając w początku roku 1956 do fachowców od reklamy w Filadelfii, zanalizował ten problem z zadziwiają­cą szczerością. Reklama, pouczał ich, nie jest już prostym, łatwiutkim wykładem o zaletach waszego produktu. W gruncie rzeczy — mówił — to, co staracie się zrobić, jest tworzeniem nielogicznej sytuacji. Chcecie, by klient zakochał się w waszym towarze i by wzbudził w sobie głębokie do niego przywią­zanie, podczas gdy jakość waszego wyrobu jest bar­dzo podobna do setek innych produktów konku­rencyjnych.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: