WRAŻENIE SZCZODROŚCI

Wywoły­wało to wrażenie szczodrości, uprzejmości, czystości, cierpliwości, uczuciowości, sympatii i dobroduszności. Ale czy nie byłoby jeszcze lepiej, rozumowali handlowcy, gdyby wyposażyć produkty w takie ce­chy, które odnajdujemy w sobie samych? Badanie zjawiska narcyzmu wskazuje, że nic tak nie przy­ciąga ludzi jak oni sami. Dlaczegóż by więc nie umożliwić im kupowania własnego odbicia? W ten sposób symbole same wybierałyby sobie klientele, wynajdywały wśród kupującej publiczności tych’ co mają słabość do danego obrazu. Opatrując sym­bol w cechy, które według powszechnego uznania są szeroko rozpowszechnione wśród konsumentów, handlowcy sądzili, że mogą wzbudzać miłość wśród milionów.

Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj informacje ze świata i rożne ciekawostki z przeróżnych dziedzin wiedzy. Jestem nauczycielem z zawodu i wiem jak ważna dla człowieka jest wiedza i rozwój. Jeśli podoba Ci się formuła moich wpisów to zapraszam do śledzenia strony na bieżąco!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: